Summon Necro
1. Skillek ------>Summon skillek<------- 20 Summon Skeleton 20 Skeleton Mastery 20 Clay Gólem (később magyarázom miért) 5 summon resist (-II-) 5 Gólem Mastery
------->Posion and Bone Skills<------- 1 Bone armor S ami segít eljutni a Corpse Expoltionhoz 20 Corpse Expoltion (Magyarázat később)
------->Curses<-------- 10-20 ampfly Damage (magyarázat...)
2. Stat Pontok ----Strenght Felszereléshez megfelelő ----Dextery Szintén ----Vitalyti minden más pont ide ---- Energy a Mana Legyen 300-500 között
3. Felszerelés
A nekromanta alap célja hogy Magic Finder legyen minden helyen és körülményben. Igen itt az én véleményem szerint nem jó a TRANG OUL's Avatar
Sisak----->Andi Visage , Harlequin Crest Armor----->Bone (Sol,Um,Um) Skullder's Ire , Trang Oul Armor Fegyver------>Arm Of King Leoric Pajzs------>Homonculus,BoneFlame,DarkForce Spawn(high) Öv----->Arachnid Mesh Kesztyű----->LIFE Bonusz , Def bonusz Csizma-----Watterwalk, Def bonusz Res Bonuszos Amulet---->2-3 Summon Skiller, 2 all skiller Ring------>SoJ,RavenFrost, +all atributes Resist Bonusz Charms----->Annohelius,Necro Torch, Summon Bonus Charm
4. fejlesztési sorrend : 10 a skeletonra , 1 ampfly Damage , 1 Clay Gólem , 10 Skeleton mastery, 1 bone armor , 10 corpse explotion , skeleton maxolása és a masterit is , ampflyt 10-esre, Summon resist 5 , clay gólem maxolása , Corpse Expoltion maxolása !
5. Magyarzázatok: Bone armor ----Mért csak egy??? A bonusz skillek rendesen megemelik. Miért kell Corpse Expoltion??? Pl. amikor ajtóban vagytok a másik oldalon sok ellenség de csak egyhez férsz hozzá egyet megölsz nyomsz egy Corpse Expoltiont és az nagyon leviszi az életüket akár meg is öli őket. 5 Summon Resist --- mért Csak 5???? Hát igen amikor ennyit tesz rá az ember azt hiszi hogy kevés ám ha jól felszereled a necrot akár 60-80 közti is lehet.( a resistjük a skeléknek) Mért csak 300-500 legyen a Mana? Mert ez nem egy varázsló hanem egy idéző....
6. JÁTÉK menet 1 idő után unalmassá válhat: szaladsz jönnek a csontik félreállsz vársz mész tovább. Bár ezzel a típussal érezheted magad hadvezérnek. Pl.:-Parancsnok Bocik! - - Rendben középen áttörünk. Így is lehet játszani vele. DE EGYET SOHA NE FELEDJ 1 SUMMON NECRO HALOTT + SKILLEK NÉLKÜL!

Poison Nekromanta
Egy Speciális méregzsák Nem túl aktív közel harcos viszont ha valaki vagy valakik Tarják az ellenséget egy ilyen necromanta Jó távol harcos . Egy angol fejlesztés alapján írtam ezt a fejlesztést Igen , lehet hogy néhol átköltöttem de a lényeg ugyanaz marad : A Posion nekromanta fejlesztése Mostanra végre sikerült a fordítás. Egy ilyen sok időbe telik amíg kifejleszted , és 1 skill is sordöntő lehet akár. Minden skillt a megfelelő helyre kell tenni. Vigyázni kell , hogy mindig legyen előtted Segítő vagy Gólem.
1. Skill pontok 1 Bone Wall , fel tartja az ellenséget 1 Bone Armor 1 Teeth 20 Corpse Explosion 20 Posion Dagger , Bonusz 20 Posion Explosion , bonusz 20 Posion Nova , Fő támadó eszköz . 5-10 Clay Gólem , üt vág és lassítja az ellenfeleket 1 Gólem Mastery 1 Summon Resist 4 Lower resist
2. Stat Pontok Str--- Felszerelésnek megfelelő Dex--- Felszerelésnek megfelelő Vit--- Minden más ide Energy--- 20–t rá
3. Felszerelés
3/1 Védelem Sisak--- Harlequin Crest , Andarial Visage Páncél--- Bone , Enigma , Viper Magi Pajzs---Lidless Wall , Splendor (rúna szó) , Spirit (Rúna szó) Öv--- Arachnid Mesh , Faster Cast Rate-s cucc Kesztyű--- Feaster cast rate Csizma--- Feaster cast rate
3/2 „Sebzés” Fegyver--- Arm of King Leoric , Spirit ,
3/3 Amulet--- The eye of Etlich , Seraph’s Hymn Ring--- Stone of Jordan , Bul-Kathos Wedding Band Charmo---Poison and Bone Skillerek , Annihelius , Nekromanta torch
3/4 Ajánlott Set : Trang Oul’s Avatar
4. Segítő 4/2 Ajánlott Második világi
Második világi , normálon Deffensive ( Defiance ) Szintén , Nightmare-n Offensive ( Prayer ) Helles deffensive
4/2 Segítő felszerelése Sisak—Jól védjen más nem számít Fegyver—Bonehew, Páncél—ajánlott Griswold Páncél
5. PvM harcmodor : Felteszed a Bone Armort , idézel gólemet és ölsz .Mész varázsolsz , szaladsz tovább varázsolsz. Immúnisaknál Hagyod ,hogy a segítő és a gólem kicsit pucoljon tehát ,hogy megöljön egyet aztán robbantasz. Pvp Harcmodor : Nehéz itt csak az jöhet szóba, hogy varázsolsz és, már futsz is tovább.
6. Végezetül … Ez nem egy tank , hátul kell,hogy aktív legyen . Párbajban nehezen kezelhető és könnyű megölni egy varázslónővel. Kitartás, Jó cuccok és Jó név Ha ez meg van és van még időd is Próbáld ki a PosionMancer fejlesztését!

Poison and Bone Necromanta
A necromanta is elég sokféleképpen fejleszthető, változatos karakter, akinek fontos feladata, hogy váltogassa a skilleket és mindig azzal operáljon, amivel szükséges.
A skillpontok elosztása:
Corpse explosion 1 Teeth 20 Bone Spear 20 Bone spirit 20 Bone armor 1 Amplify Damage 1 Dim vision 1 Skeleton mastery 1 Reise skeleton 1 Clay golem 1 Golem Mastery 1 Skeletal mage 1 Blood golem 1 Iron golem 1 Summon resist 1 Revive 1
Játék a pnb necro ezen fajtájával
A nehézségi fokozatok között nem nagyon van különbség a szemünkben, legfeljebb annyi, hogy hellen jobban meg kell választani a pozíciónkat.
A kezdet kezdetén, kicsit nehezen mennek a dolgok, érdemes a csapattársainkra támaszkodni, mert gyakran előfordul, hogy nem elég a manna és az idézett lényeink igencsak gyengék. Az AD nagyon jól használható ilyenkor és elnyeli a mannahiány érzetét. Ez azonban megváltozik, amikor a normál game vége felé közeledünk. Nagyon jól használható a teeth skill, úgyis ki kell maxolni, akkor hát rakjunk rá. A Boneskilleket folyamatosan fejlesszük, míg az idéző skillekre pakoljuk az egy pontokat, mikor futja.
A statpontok elosztásáról annyit, hogy minimálisat a STR-re, semmit a DEX-re, a többit, ahogy gondoljuk, érzés szerint. Nálam ez elég vadra sikerült.
Elsődleges támadó skillünk a BS, ami megköveteli a magas FCR értéket, ezekre kell gyúrni, mind tárgyakkal, mind az erősítő skillekkel.
A tárgyak összeválogatásánál az legyen szem előtt, hogy kell az FCR, a skill, és a Resist.
A tárgyak, amiket a nekromantám visel
Helm - Shako UM Armor - Vipermage UM Amulet - 2 allskill rare Ring - 10FCR rare Wand - +3 BS White, Suicid Brunch Shield - Homunkulus UM, Lidless UM Gloves - Trangoul Belt - Arachnid Boots - Morrowwalk
Kezdetben a Bone spirit nagyobbat sebez, mint a BS, de ez a későbbiekben megfordul, és elfelejtjük használni, pedig funkcióbillentyűre érdemes tenni. Amit még szintén érdemes, vagy érdemes, az a Corpse explosion, Bone Spear, Bone spirit, Dim vision, Amplify damage, Revive, Raise skeleton, Iron golem, Bone Armor.
A skillek használata eléggé változatos, de meg lehet szokni.
Bone Spear, az elsődleges támadó skillünk, ami stabil sebzést eredményez. A min és max közt elenyésző a különbség. Bone Spirit, másodlagos támadó skillünk ami ugye célpontkövető rendszerrel van ellátva. Corpse explosion, ami gyors ritkítást eredményezhet az ellenség soraiban. Dim vision, nagyon jó skill, ami elvakítja az ellent, aki csak bambán áll és várja, hogy valaki odatévedjen. Amplify Damage skill jól felerősíti a fizikai támadások sebzését. Revive az ellenség az oldalunkon skill, a skeletonokkal együtt. Ki így, ki úgy tér meg, vagy át. Iron gólem, az állandó segítőnk, aki mindig mellettünk marad. Bone armor, a védelmünk a gonosz támadásaival szemben.
Ezek a sillek jó haladást és viszonylag stabil játékot eredményeznek. Jó kérdés, hogy egy pnb necro miért rakott az idéző skilljeire, amikor azok nem erősítik a BS. Azonban rengeteg előnyük mellettük szóltak, a skillek elosztásakor. A Revive és a Skeleton mobil jószág, és nem akadályozza a többi játékost azzal, hogy elzárja az utat. Baalrunon meg nem mondják ránk, hogy kezdők vagyunk, arról nem is beszélve, hogy az ölésben kiveszik a részüket, nem a mi gondunk az összes ellen, én ezért a summonok mellett döntöttem. Sokjátékos baalrunon, akár magas szinten is előfordul, hogy a trónteremben jelenlévő szörnyikék, több vezérrel, aurával, sok immunitással, hamar leamortizálják a térkapun érkező csapattársakat, ilyenkor is jó szolgálatot tesznek a summonok, vagy nehéz helyen beragadt holttest felszabadításakor szintén. Érdekes, hogy amikor egyik csapattársunknak segítünk, akkor senkit nem zavar a sok summon, köztük haladnak és úgy ölik az ellent. Csak legyen valami golyófogó. Nem úgy, mint runokon, ahol ha sok summon van, mondjuk ötnél több, azonnal ránk szólnak. A küldetéseink megoldásában is sokat segíthetnek, ha hiányzik valami, vagy valamit egyedül próbálunk megoldani. Meg nem pvp fejlesztés, az is nyilvánvaló.
A skillek alkalmazása változatos ugyan, de azért ilyen kiosztás mellett van egy szál, amit követni szoktam, ha mondjuk egy küldetést egyedül oldok meg. Ha kimegyek a városból, kedvenc gólemem felfogja az első ránk rontó monstát, akkor a DV-tól elvakult lények, meg sem moccanva várják, hogy a BS lekaszálja őket. Ezek után Reviveok, azok köré AD, majd CE és a maradék hullából újítani a summonokat. Gyorsan tudunk haladni, és könnyen elérjük a célunkat.
Mint említettem az elején, igen vadra sikerült az elosztás, ugyanis még nem történt meg. Olyannyira nem, hogy van 210 elosztatlan stats és 26 skillpont. Mégsem lehet észrevenni, hogy hiányt szenvedne valamiben a karakter. Ez a hiány legfeljebb Über Tristam lehet. Kifejezetten nem érzek késztetést ezzel a karakterrel, vagy egyáltalán nekromantával, hogy oda merészkedjek. Ha ez mégis megtörténne, akkor eldönteném, mire osszam a meglévő pontokat, de addig jó így nekem. Legalább jót nevetnek, ha elárulom hogy 400 a max lifeom, mert a VIT-ra még egyet sem raktam!
Selksum, lvl90 nekromanta, az eredeti nekromanta nevével rendelkező karakter.
Kép a karakterről:
 |